Meraklılarına!!!-2011 YILI İÇİN DESTEKLENEN PROJE LİSTESİ

Yayınlandı: 03 Mart 2012 / Tübitak
Etiketler:, , , , , , , ,

Selamlar Arkadaşlar;
Merak edeceğinizi düşünerek ,içinde benim ve yine bölümümüzden “Hüda Merve Öztürk” ve “Nur Seza Eren”in de adlarının geçtiği 2011 yılı için 2209-A Projeleri kapsamında desteklenen kişi ve proje listesini sizlerle paylaşmak istedim.Böylelikle kim hangi konuda hangi okuldan ne gibi çalışmalar yapmış görebileceksiniz.
İşte 2011 Listesi;
PROJE LINK-2011
2011 dışında ben 2010 ve 2009 yılında da desteklenen projeleri incelemek istiyorum derseniz işte size onların da listesi;
PROJE LINK-2010 ve PROJE LINK-2009

yorum
  1. zıbababavn dedi ki:

    “için de” değil içinde

    • Hakan Nur dedi ki:

      nası böyle hata yapmışım yahu,acele yazdığımdan dolayı heralde:) Düzelttim bacanam eyv:)

Bir Cevap Yazın

