TÜBİTAK’IN OĞLU,VOL-1

Yayınlandı: 04 Aralık 2011 / Tübitak
Etiketler:, , , , ,

Selamlar,
Blogumu açtım,okuyanlar vardır,daha önce bir kaç yazı yazdım ama beğenmedim tekrar yazıorum.Geçen sene bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine tübitak 2209 proje destekleme programına başvurdum.Neticede projem kabul oldu ve bunun üzerine çalışmalara başladık.
Bu blogu yazarken size bidep 2209 sürecinden bahsetmek ve bidep 2209-A projelerini özellikle kendi bölümümde yaygın hale getirmek istiyorum.Bu süreçte sizlere bidep-2209 nedir bundan bahsetcem, başvuru koşullarından bahsetcem,kafanıza takılan herhangi bir sorun olursa ilerleyen zamanlarda bana mail atabilirsiniz,
Size projemden bahsetmeyi unutuyordum:) Projemin konusu “Toprak Akifer Arıtma Sistemi” Bu proje için tübitak’tan 2000 TL değerinde destek aldım,sonucu öğrendiğim gün baya sevinmiştim:) Sonrasında kendimi, tübitaktan burs aldığım için “tübitak’ın oğlu” ilan ettim. 🙂 Bunun üzerine bazı tepkiler aldım ama olsun:) İşte projemin desteklendiği an ;

İşte kanıtı diomuşum, yok canım, amacım sizleri teşvik etmek:))

Çaktım 2 Bin lirayı,eyvallah tübitak:)) Projeme başlayabilirim artık!

Biliorum şu an aklınızda bir sürü soru var, tübitak 2209 ne ,bidep ne, nası başvurcaz felan…Coming soon!
Hepsini aktaracağım sizlere,görüşmek üzere gençler!

Bir Cevap Yazın

